czwartek, 21 lipca 2016

O sobie

Oglądałam  wczoraj bajkę ,,Pingwiny z Madagaskaru,, Król Julian mówi tak głupie teksty, jak mi czasami się zdarza napisać.
Z czasem zmienia się moja forma wypowiedzi, kiedyś zaniżałam poziom na jednym z portali, gdzie publikuje się artykuły. Obrzucili mnie komentarzami i zgłosili do administratora zaniżenie poziomu 2 razy. Było mi smutno i stwierdziłam, że nie będę więcej pisać. Obrażona na cały świat ,,zabrałam zabawki i poszłam do domu,, Mam taki przewrotny charakter, a raczej moją wenę, złośliwa jest i nie pozwala na długie przerwy. Kiedy ją coś zainteresuje, to już po mnie. Drąży temat, aż coś z tego będzie. Teraz jakimś dziwnym sposobem, sama nie wiem jakim. Na tym samym portalu gdzie nadal publikuję, tylko niektóre moje teksty. Mam 22 miejsce w rankingu, zauważyłam to dopiero wczoraj, że  pod moim profilem jest 30 i mały pucharek. Dobrze, że mam odbiorców, którzy to czytają i nie piszę tylko dla siebie. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających moją stronę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz