sobota, 23 kwietnia 2016

Rysunek kredką na ścianie-pastel


Czasy wynajmowania pokoju i rysowanie po ścianie. Zanim się wyprowadziłam wszystko zmywałam gąbką.
Chciałam tylko jeszcze dodać kilka słów, na temat obrazów woskowych na szkle. Był to czysty przypadek eksperymentowania z robieniem świec. Rozlewałam wosk na podłodze i przez przypadek wylało się na szklaną płytkę. Było bardzo ciężko usunąć wosk ze szkła. Pomyślałam sobie, że warto spróbować go wykorzystać. Do starych niepotrzebnych ramek, ze szkłami dokładałam trochę naturalnych roślin, czy jak w tym wypadku bursztynu. Chodziłam z tymi obrazkami po galeriach w Poznaniu, ale nikt dwudziestolatki wyglądającej dużo młodziej, nie brał na poważnie. Odpowiedzi były proste, jest pani za młoda. Po około roku dowiedziałam się z radiowej reklamy, że jest w Warszawie wystawa poświęcona obrazom woskowym na szkle. Może to zbieg okoliczności, a może plagiat nigdy się nie dowiem.



Historia zatoczyła krąg, przeprowadziłam się po kilku latach i zrobiłam wystawę w Domu Kultury w Pobiedziskach.
Poświęcona była obrazom woskowym na szkle .Połączona była z tematyką Wszystkich Świętych.Więcej zdjęć mam w linku 
http://deccoria.pl/galeria,id,120129,1,osrodek-kultury-wystawa-obrazy-woskowe-na-szkle-wszystkich-swie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz